lördag 3 december 2011

Death Note

Här är ett måste! Har ni läst mangan? Nej? Har ni sett animen? NEJ?!? ÄR DU GALEN! Denna serie, alltså orden räcker inte till hur awesome den är!
Om man har gått samhälls kursen vet man att det bästa innehåller: Religion, Mystik och drama. Well, well, Death Note bjuder på alla tre!

Religion: Eh, ja inte för att spoila men Light = Gud!
Mystik: HAHAHAHA! Hela serien är en enda röra av mystik ;)
Drama: Om jag säger det så här: Tjej - Kille - "kärlek"... Behöver man veta mer?

Det här är hela serien, 9 skivor! Så vill man ha en helg med en helt awesome serie så rekommenderar jag den här jättemkt!

Bara för att klämma in så måste jag säga att jag älskar L! Han är den absolut coolaste figuren i alla serier jag någonsin sett! Ska nog cosplaya honom, nog för att alla på hela jorden redan har cosplayat honom, men jag har inte gjort det och då ska jag göra det :D Eller Near xD Iaf, bilder kommer när jag cosplayat :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar