lördag 21 januari 2012

WebCam bilder + ÄKTA makeeta

Som ni inte kanske visste (eller visste) så har jag ju tagit mitt namn Makeetas från min hund! Jag har 2 hundar som nu heter Torsten och Sixten, båda Parson Russel Terriers :D
När man skaffar en hund så har de oftast redan ett namn från kenneln.

Torstens namn var Double Barrel's Makeeta
Sixtens namn var Double Barrel's Zixten

Alla valpar från Torstens kull hette ett namn som var på indianska. Makeeta är då tydligen ett stamnamn/familjenamn :) Zixten betyder seger och sten xD Zixten och Makeeta var INTE från samma kull, men samma uppfödare (Double barrel's) :)

(Bilder på Sixten kommer senare)

Jo har ju färgat håret igen och klippt lugg :) Enjoy!
Mitt nya hår ;)

Min nya TNBC tröja <3 Begagnad men vacker!

ÄKTA MAKEETA

Jag älskar Torsten och Torsten älskar mig <3 Han vill bara pussas hela tiden <3

1 kommentar:

  1. Hahaha läste indiska namn, och inte indianskt namn. Jag tyckte väll att det var ett udda namn för att vara ett indiskt namn. Se så fel det kan bli.

    SvaraRadera