måndag 20 februari 2012

Fråga

Så jag fick en liten fråga idag som löd såhär:

Frågan av Anonym: Hej Mikkiz! Jättefinperuk! Men du jag undrar vilka färger använder du när du färgar ditt hår? Blandar du färgerna själv eller köper du dem eller gör du dem hos frissan? Hur mycket kostar färgerna och var kan man beställa dem?

Svaren: För att kunna färga i de färger som jag har måste man först bleka håret :) Då brukar jag använda mig av Schwarskopfs Extreme Blondering!


Och efter det så färgar jag med Directions Semipermanent hårfärg! Jag har 5 olika färger, Flamingo Pink, Violett, Lagoon Blue, Green Spring och den jag har i håret nu är Vermillion Red :)

Jag färgar håret själv/ får hjälp av kompisar. Färgerna är redan klara, men man kan blanda alla färger med varandra för att få en unik nyans :)
I burkarna är det 88 ml hårfärg och oftast kostar de 69 kr (mer eller mindre) och går att beställa på:

Bluefox
Shock

Såklart finns det säkert fler sidor men dessa 2 är asbra enligt mig :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar