tisdag 13 mars 2012

Min hemlis

3 pinsamma saker om mig! 1 hemlis
2 av mina favoritplagg!!!


Då jag misslyckade min deadline, så får ni 4 hemlisar! Och kan nog inte fixa favoritplaggen till veckan om jag inte får låna någons kamera xD

1: Jag käkar Panto-3. Det är ett kosttillskott som ska få håret och naglarna att bli skit fina. Själv har jag inte märkt någon skillnad, men jag kommer inte sluta med dem pga hemlis 2!



2: Jag är typ allergisk mot allt. Jag reagerar på nästan allt och får allergi-liknande reaktioner på asmycket. Men nu när jag började käka panto så har jag inte lika många symptom xD

3: Jag är besatt av the nightmare before christmas. Jag har över 15 olika saker med TNBC tema xD Jag är lite kär i Jack Skellington :D



4: Jag är sämst att ta bort smink innan jag går och lägger mig. Ja, jag brukar sova med smink. Inte fräscht, men jag som bara glömmer bort det hela tiden xD Jag ska bättra mig :D

Kram på er alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar