söndag 11 mars 2012

Tandblekning?

Har ni någonsin undrat hur det skulle vara att få bleka tänderna? Jag menar, inte för att man har gula tänder men men har väl någon missfärgning. Jag gissar att alla som dricker kaffe eller te frekvent får färgavvikelser.
Lixom fatta att få bort det, utan att betala flera 1000 hos en tandläkare.

Jag är helt ärligt lite nyfiken på detta så jag är med i en tävling där man kan vinna detta:
Tänk er dem som magiska saker som gör dina drömmar uppfyllda!
nä, kanske inte så men ni fattar min ide, nya tänder kanske gör en helt awesome ;)


http://denta.se/tandblekningskit

Kram på er <3

6 kommentarer:

  1. Kul att du är med och tävlar :D Hör av mig när tävlingen är avslutad :)

    SvaraRadera
  2. SV: aww, gud va kul att höra!

    Följer dig nu som nummer 15, och jag vill önska dig en trevlig kväll
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Det finns tandkräm som bleker tänderna utan att emaljen försvinner och tandkrämen är inte "sandig" heller så :) Har testat de och det funkar jätte bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad praktiskt :D Tack för tipset :D

      Radera
  4. Hej! Nu är denta.se tävlingen avslutas och se om du vann tandblekningen här:

    http://eemma.se/2012/march/vinnaren-av-tandblekningen-fran-dentase.html#comment

    Använd annars den här rabattkoden i kassan så får du 100kr rabatt att handla för. kod: A1337S

    SvaraRadera