söndag 22 april 2012

JAG BLIR GALEN!

ÅÅÅH! Vad irriterande! Jag är jättelack på mina ögonbryn! De är så inte fina! Och de är ivägen! De är alldeles för låga!


Exempel på hur jag hellre vill ha mina ögonbryn. Observera att jag har inte alls lyckas med ögonbrynet. Det är jättefult! Men tydligen var det inte så lätt att måla på stubb/bar hud/nytvättat... Äsch, ni fattar om ni försöker själv xD:



Jamen ni ser ju! Mina ögonbryn är ju heeeeeelt fel! och ang. sminkningen, den gjordes på ca 1 min, jag bara slängde ihop något så man skulle se vad jag menade :)



och här har ni en jämförelse med smink och utan!

Iaf, frågan är nu:

Behålla ögonbryn, eller ta bort dem?!?!
HJÄLP!

Kram på er <3

4 kommentarer:

  1. NEJ DU HAR JÄTTEFINA ÖGONBRYN!! har alltid varit lite sotis på dom!! LEAVE ÖGONBRYNEN ALONE

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Moa, men det är sååå svårt att göra snygga sminkningar med så låga ögonbryn :/

      Radera
  2. Ta bort, du har ju alltid haft dina riktiga ögonbryn, och det växer ju tillbaka. Så tycker du ska testa ta bort dem, trivs du inte i det så är det bara vänta i två veckor så är de tillbaka igen/ Syrran

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo. Du har en poäng :) Det värsta som händer är att jag är utan ögonbryn ett tag xD

      Radera