söndag 29 april 2012

Min lily dräkt!

Posetivt: SKITSNYGG! Helt rätt färger, jättebra material, helt fucking awesome!

Negativt: Jag fattar inte hur jag ska ta på mig den xD HAHAHAHAHA!!!!


Jag, andreas, madde, mormor och therese har alla försökt lista ut hur den ska sitta. Hade det bara varit jag som inte fatta då skulle det ju vart jag som var puckad, men då vi är 5 som inte riktigt fattar, ja då är det tjorvigt!


Iaf, här får ni se ett försök till att få på mig dräkten rätt (ursäkta dåliga bilder, tog med fel kamera):





Skorna har jag hos madde, orkade inte ta med dem igår,  och så har jag peruken hemma :)

Iaf, såsom läget ser ut, om jag inte listar ut vars alla snören ska vara och hit och dit så skulle jag säga att chansen att de på uppcon kommer se mitt bröst, är typ 80-90 % sannolikt. Jag vill helst undvika att alla kommer se mitt bröst!

Så ska få mami att hjälpa mig. Hon är så praktiskt och smart så hon borde ju kunna ge en hint. Annars är det dubbelhäftande tejp som gäller xD vi får se!



Mer bilder i veckan på fullkomliga Lily :D

Kram på er <3

1 kommentar: