lördag 12 maj 2012

Gyaru MakeUp - Cikellinser

Detta är min version är Gyaru MakeUp! Bilderna är tyvärr tagna med webcam, men jag tycker de blev fina ändå <3




Hihiih <3 Och som ni nog ser så har jag på mig mina Cikellinser (circlelenses)! Påminner er om att de är från Pinkyparadise :)

Första gången jag använder cirkellinser/ färgade linser :D Jag valde de som bara var 14mm stora, eftersom jag inte visste om jag skulle tycka det var obehagligt eller något. Men de känns ju som helt vanliga linser :) Så nästa gång jag beställer kommer jag klart beställa minst 15-16 mm :D:D

Kram på er <3

6 kommentarer:

  1. Var?! Jag vill nog säga att du alltid är fin genom mina ögon.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack <3

      Om jag hade vetat vem du är hade du fått en riktig kram!

      Men du får nöja dig med en cyberkram <3

      Radera
    2. Du vet vem jag är och jag brukar få kramar. Men håller mig anonym för spänningens skull.

      Radera
    3. Hahahaha, um tack I guess xD

      Ja, spääning kan vara olidlig ;)

      Kram på dig iaf :)

      Radera