söndag 6 maj 2012

Nah, gör om gör rätt!

Jag har lärt mig en läxa idag! man ska inte sminka sig 2 ggr på samma dag utan att ta bort det ena sminket innan man gör det andra.

Jag hade "vanligt"  smink imorse, men så ville jag sminka om mig men tog inte bort det som redan var där. Det resulterade i en osymmetrisk sminkning. Jag gillar inte när det blir osymmetrisk...

Anyway, som den snälla bloggerskan jag är så får ni ändå bilderna :D Den liknar 2 stycken jag gjort förut, men jag tog som, på något konstigt vis, inspiration från Kotakoti....

Mäh. Jag gör om den sedan :) Då får ni bättre bilder :)






Hahaha, nä jag ska försöka göra ett seriösare inlägg.. Någongång! 9gag har förstört mig xD

Kram på er <3

2 kommentarer:

  1. Japp jag och mina 2 vänner ska ditt:D Längtar så mycket så att jag tror att jag dör XD
    Ska du på alla konserter på Uppcon?:3
    Kram:)

    SvaraRadera
  2. Jag ska också på Screw och M.O.V.E:) Har du köpt platsbiljetter?
    Vi ser säkert varandra:D
    Nu är det inte så himla långt kvar!:3
    Kram :)

    SvaraRadera