fredag 11 maj 2012

yay!

Detta var vad jag hade i brevlådan igår:

1: När allt var oöppnad från pinkyparadise :D

2: Hur linserna såg ut i burken. Tur man ser vilket som tillhör vilket öga :D

3: Sjukt dålig bild på linsen.

4: Ännu sämre bild på allt som allt!

5: Lite smått mosade, men fullt fungerande :D

6: Lite smått mosade men fullt fungerande xD

7: Underfransarna

8: Favvo underfransarna :D

9: Den sjukt söta linsbehållaren :D

Alltså ni fattar inte hur glad jag är som har fått det :D Eller fått och fått, köpt (>w<)

Imorgon ska jag nog färga håret. Pratade med en frisör idag och hon trodde att jag skulle ge upp att bli blond innan juli, och istället testa färga en ljusbrun färg.
Men det kanske blir jättefult, men det är värt ett försök xD

Så ni får se linserna på imorgon skulle jag tro :) Känns onödigt att ta på mig dem då jag inte behöver ha dem idag xD

Kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar