söndag 24 juni 2012

UppCon XII - dag 1

Woop woop. Förlåt för dålig uppdatering :D Men jag var ju som sagt på UppCon förra helgen!!! Så här får ni en bildbomb på dag 1:

Le me under fredagen. Sorry för dålig kvalla xD


Herp Derp face. Photeception! Bild på kenny på kameran som tar kort på mig!!!


hehe, köpte 15 st ramune xD KLART VÄRT PENGARNA!

Mitt hotellrum. + kenny

AAAAHHH!! HAN SOM HAR GJORT LOVE HURTS SERIERNA!!! JAG FICK MIN BOK SIGNERAD AV KIM!!!

Tomas :D :D :D :D

Hahaha, jag skrattade så mycket med denna babe!

DISCOREJV!


Och där tar bilderna slut. Så jag kan ju snabbt berätta i text med :)
Jag stod i kö i ungeför 3 minuter när det öppnade. Hade redan hämtat ut mitt band dagen innan xD Sprang runt och bara kollade på saker i säkert 3 timmar xD Och sedan gick jag till "Host Club" där jag bokade in Haruhi och Kyoya! Klart värt det, jag och Kyoya blev ju jättebra kompisar!

Tittade på AMV tävlingen och hade det äckligt skoj under Fredagen!

Nästa del kommer snart!
Kram på er <3

2 kommentarer:

  1. Gu vad jag önskar att jag hade åkt dit o träffat dig T_T Men gött att du hade kul iaf :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Naw, vag gulligt :)

      Skas du till NärCon då? :)

      Radera