tisdag 26 juni 2012

UppCon XII - dag 2 och 3

Bildbomb på dag 2 och 3!

Kyo-chan!!! Så kakkoii!

Från Modevisningen:







Övrigt

Ash :D:D

Brigdet <3





K-pop kareoke!





Jao... Orkar inte skriva allt för det skulel tagit så lång tid xD låt bilderna prata för sig själv xD

Jo jag har funderat på att skaffa en egen domän! Jag kommer säga till innan jag byter plats såklart :) Ska försöka föra över hela bloggen dit oxå xD
Men jag kommer som sagt säga till innan, men jag hoppas ni kommer följa mig på nästa ställe :D

kram kram <3

3 kommentarer:

  1. Hallå! här är en liten film på det vi orkade filma på uppcon. Har för mig att jag lovade länka till den när den blev klar :D

    http://www.youtube.com/watch?v=XT2D9VPgv9k

    /Joakim - killen med aerodynamisk frilla

    SvaraRadera
  2. Åhhh skulle också ha velat varit där! :c

    SvaraRadera