söndag 19 augusti 2012

Cosplayplaner

hmm. Nu behöver jag er hjälp kära läsare!
Jag ska nämligen cosplaya igen, men vet ej vad. Jag har några karaktärer jag vill cosplaya, men ska sy dräkten nu, till skillnad från Lily cosplayen (som jag nu i efterhand tycker var gaaanska dålig. Men första cosplayen ska väl suga lite grann).

Så här är de jag har varit sugna på ganska länge:

Rikku från FFX-2




Aqua från Kingdom Hearts Birth By Sleep


Mizore Shirayuki från Rosario+Vampire


Yuffie från Final Fantasy - Advent children versionen


Caitlyn The Sheriff of Piltover Från League of Legends


Så Vilken tycker ni? Jag har inte köpt tyg eller någonting ännu, och har ca 2-3 månader att göra klart cosplayen... Meeeen lite utmaning får man väl tåla!!!
Jag lutar mest just nu till Mizore, Yuffie och Caitlyn.


Kram på er alla <3

3 kommentarer:

  1. OJ! Rikku, Yuffie eller Caitlyn. Alla tre är awesome men jag röstar på Yuffie ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha okey :) Tack! Jag behöver all hjälp jag kan få att bestämma mig xD

      Radera
  2. Caitlyn snälla! :) <3

    SvaraRadera