söndag 16 december 2012

Gothic Doll Photoshoot

Hej Allihopa!
Jag hade ett fotoshoot för inte alltför längesen! Så här får ni bilderna från det <3
Och det här var bara för skoj! Bilderna kan se väldigt överexponerade på vissa bilder, men det ser olika ut från skärm till skärm ;D

Tema: Gotisk docka... ish
Kameraman: Axel
Redigering: Axel
MUA: Mikkiz (surprise)
Stylist: Mikkiz

En helkroppsbild! Kläderna är mina, alltså toppen och kjolen, och såklart peruken och linserna med, men resterande, alla accessoarer och sådant, det är Teppos :D






Jag tycker om den här bilden väldigt mycket! Man ser ögonen väldigt bra, även om självaste kroppsställningen var lite ankward.



Helkroppsbild <3



omnom äpple!



Och så ansiktet igen :D





Vad tyckte ni?? Fint? Fult?
Jag ska ha phootoshot igen antingen i veckan eller i helgen! Eller i Januari, beroende på hur fotografen kan :D


Kram på er alla <3

7 kommentarer:

  1. så fina bilder hihi! älskar såna här inlägg mickan <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack mosen :D De r mina favvoinlägg med :D

      Radera
  2. åh saknar våra fotoshoots! då är verklige fin på bilderna om du vill så kan jag knåpa ihop en ny header åt dig med någon av dessa bilder, du väljer. saknar dig för mycket mikkiz!!! min knasiga japankvinna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh det skulle vara mysigt! Har försökt testa själv men det blir som inte bra xD Men skulle du kunna göra ett utkast på en header?? :D Det skulle avra aweseom!!'

      KRAM KRAM :D

      Radera
    2. jo, ska jag kopiera bilderna på bloggen först? för jag är osäker på om det blir bra då de blir så mycke sämre kvalla då.. så skicka en som du gillar till min mail typ men jag kan börja knåpa på någon av bilderna på bloggen!

      Radera