måndag 7 januari 2013

Nytt hår!

Hej Sötnosar!
Jag bestämde mig för att bara färga håret en sväng då jag fann den här färgen när jag julshoppade:


Så jag testade den!

Min Moko och Elleanor inspirations stil och smink som inte blev så Moko eller Elleanor i slutändan xD


Första bilden är dagen efter färgning, och andra bilden är efter en tvätt!
Pastel/puderrosa färgen höll då i 4 tvättar, nog för att man fick ganska skabbigt hår efter första tvätten
Men en cool party grej! Kan klart rekommenderas! Finns i Lila, rosa och aprikos.



Så om man vill ha en färg bara för någon kväll eller så, så är den här ganska skoj :D

Kram på er alla <3

1 kommentar:

  1. Så söt färg <3

    Sv: Åh jag har inga konvent inplanerade just nu! Förutom nästa ConFusion såklart, men det vet jag inte ens *när* det är än! Haha!! Men tänker väl att jag ska åka på nåt i sommar iallafall ^^

    Ska fundera litegrann på det här med linser, jag vet ju hur jag fungerar så ifall jag börjar kommer jag ju ha dom varenda dag sen ^^

    Svarade på ditt mail också <3

    SvaraRadera