söndag 13 januari 2013

Photoshoot with Niew

Så innan jul så hade jag och Niew ett photoshoot!
Vi hade som inget egentligt tema, utan jag ville ha päls och ha ville fota ute xD

Men det ser som ändå.... Aristokratiskt ut?? Jag tycker det :)
Hade typ inget smink på mig! Bara eyeliner och mascara, inte ens lösögonfransar :O!
Men eftersom det var så "clean" så blev det som mer naturligt.

Kan ju oxå säga att det ar svinigt kallt xD men klart värt det! Det var kanske 10-12 minus ute. Och stå i en klänning och klackeskor var då inte det optimala! Men har man en hobby så får man väl tåla det!

Photografer: Niew
redigering: Niew
Modell: Jag (SURPRISE)
MUA: Le me (inte för att det var särskilt mycket smink)







Vad tyckte ni????:D Jag själv blev asnöjd! Har ni något tema ni tycker att jag ska fota? Tveka inte att skriva :) Det är alltid bra med extra inspiration! :)

Kram kram!

2 kommentarer:

  1. Du som går på mycket cosplay, titta på den här smink gurun! Du kanske får lite tips och trix! :) hon är väldigt duktig, och man kan ju alltid lära sig något nytt med smink! :) Tror att du kommer gilla henne :) KRAM!

    http://www.youtube.com/watch?v=UGqHogtiWqM&list=UU_GvMVffgctSISDkeWlKhXQ&feature=player_embedded

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Jag vet redan om hennes sminkvideos och jag har tittat på flera av hennes videor, men tyvärr är hennes sminkningar (hittils) inte lämpade för de karaktärerna jag cosplayar :)

      Men om vi bara pratar sminkmässigt är ju hon asduktig, kommer kanske testa en eller två av hennes sminkningar :D

      Kram <3

      Radera