torsdag 1 augusti 2013

Närcon och AKB0048

Hej! Som de flesta vet så var jag ju på närcon förra helgen :) Och jag cosplayade i grupp från AKB0048. Vi uppträdde på scenen 3 ggr under hela konventet! Och det är ganska mycket för mig som aldrig uppträtt på konvent, eller ens gjort en stor gruppcosplay! Så det var väldigt spännande men helt klart värt det :D

Här kommer en liten bildbomb från just AKB0048!
Bilderna är tagna av:

Gustav Borg
Pål Andreson
Mattias Artano
Niew Photography

Under torsdagen hängde vi upp affischer på oss!



Vi delade ut vatten till kön under torsdagen :) Som Bikini-AKBabes
























Umm... Jag.... Vet faktiskt inte vad jag gör här xD Men bilden är asrolig xD





I need you <3
Muusiicuuuu <3

Slutposen på Heavy Rotation :D

Alla sprang ut på catwalken och sa "farväl"



Och snart kommer även Vermillions NC film ut, men under tiden kan vi ju titta på NC introMV av honom:





Har aldrig varit med om en sådant roligt men stressat konvent! Men det berättar jag om i ett annat inlägg ;D

Kram kram <3

1 kommentar: