måndag 28 oktober 2013

Lite prat om CF

Hej!

Confusion har ju varit i helgen, MEN jag tänker inte berätta något om det i det här inlägget!
Tänker nämligen göra riktigt stora inlägg när bilderna och filmerna kommer upp!!

Mitt upplägg tänkte jag såhär:

CF Dag1 Fredag: Här blir allt som hände på fredagen, med bild och film
CF Dag2 Lördag: Här blir allt som hände på lördagen, med bild och film
CF Dag3 Söndag: Här blir allt som hände på söndagen, med bild och film
CF Ströbilder: Här hamnar bilder jag hittar i efterhand!

Meeen, sopm alla vet så kan det ta gaanska lång tid innan bilder och filmer kommer, så ni får en liten sneakpeak på cosplayen jag hade på lördagen, Kneesocks!

Vi är med i De absolut första sekunderna och låten i bakgrunden är våran themesong :D



Tack för att ni väntar <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar