torsdag 7 november 2013

CF Fredagen del 1

Hej Bloggen!

Nu har bilder från CF börjat komma upp! Detta är del 1 av fredagen!

Jag började resa till Confusion på torsdagen, och jag sov över hos finaste Olivia (Sae) hela helgen :) På torsdagen så sydde vi det sista inför uppträdandet under helgen.
Vi vaknade vid 8.30 på fredagen för att åka till världskulturmuseumet för genrep på scenen.
Under dagen så sprang jag runt med Johanna (Yukirin) och lekte runt. Kollade in konventet och busade med folk, taggade och tränade det sista inför uppträdandet på kvällen. Vi hjälpe till vid en photoshoot (YmirxChrista av Jözz och Pastelbat) och fick tag på två av deras svärd. Och sedan gick det vilt till ;D Ni kan ju se resultatet här nedanför hur det går till när Jag, Bishi och Johanna släpper lös framför kameran!

Jag hade redan sminkat mig för dagen som Yuuko-sminkningen så behövde bara byta om och ta på mig peruken.
Mer om det kommer i nästa inlägg om fredagen ;D










^BÄSTA BILDEN EVER





Bilder är tagna av:
Carl Oscar Photography
Shiroiaisu


Kram på er alla och snart kommer del två av fredagen upp! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar