torsdag 16 januari 2014

Hej bloggen igen!

Snabb uppdatering om mitt liv:

Allt höll på att falla samman ekonomiskt pga inget jobb i ca 6 månader. Fick extrajobb under julen som gjorde att det löste sig ett tag men var efter december fortfarande i ekonomisk kris. Men helt plötsligt via en kompis fick jag en intervju på starbucks och fick även jobb där! Så även om pengarna är få denna månad vet jag att jag har säkrat inkomsten tills vidare! Skönt!

Lyckades skada mig i pannan med en tejphållare så nu har jag ett supercoolt ärr just vid hårets början!!

Jag ska med AKBabes på ett konvent i finland som heter Desucon frostbite! Vi blev inbjudna så såklart vi sa ja. Vi gör nya dräkter och ny dans och har även en till surprise som jag ännu inte får berätta ;)

Jag och Gustav är fortfarande tillsammans, vi har tillochmed flyttat ihop! I en jättefin lägenhet där vi har ett helt eget cosplayverkstad <3 så tagg på att använda rummet!

Jag har klippt mitt hår oxå! Ironi faktiskt. Såhär SKULLE det gå till:
Vi skulle bleka mitt hår så det rosa försvann så man kunde färga det blont och sedan klippa mig (nytt år nytt hår regeln). Men eftersom jag blekt mitt hår så himla mycket så brändes topparna av! Hahaha! Jözz som skulle fixa mitt hår blev jättechockad men jag var ganska lugn, jag menar jag skulle ju ändå klippa mig! Så vi klippte håret och fick bort de brända delarna samt fick ny frisyr <3

Slänger in lite bilder oxå i inlägget ;) Ursäkta dålig kvalite på bilderna dock xD ha det så bra!! Kraam <3

1 kommentar: