tisdag 4 februari 2014

Mitt oseriösa bloggande

Hej alla!
Nu kommer jag med ytterligare ett inlägg i stil med "awh man sorry jag inte bloggat men jag har haft så mkt att göra senaste tiden blah blah blah".
Förutom att jag nu har en väldigt valid anledning! Jag har ju fått jobb på Starbucks som jag sa i två inlägg sen eller så. Och eftersom mina hobbies är relativa dyra i drift, jag menar med peruker, tyger, linser, smink, resor osv, så jobbar jag ganska mkt!
Även trots jag är deltidare jobbar jag ungefär lika mkt som en heltidare. Jobbar ca 5-6 dagar i veckan, allt mellan 3 - 10 timmar. Vilket gör att jag har ännu mindre tid att blogga! Men jag ska ändå bättra på mig. Nu har jag sagt det flera gånger redan... Men den här gången LOVAR jag minst ett inlägg/vecka!

Och en till sak, ni är ju grymt välkomna att hälsa på mig på jobbet! Jobbar på Starbucks på Centralen, mittemot Burger King :) Så här ser det ut:



Såå nu vet ni varför jag är suupppeeer dålig på att uppdatera! Men jag ska bli bättre! pinkyswear!

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar