lördag 22 mars 2014

Random photoshoot

För ett tag sedan så skulle jag på en fest, och precis innan jag skulle gå så hade jag och min pojkvän ett random shoot xD Vi fotade i typ 10 min och sedan var allt klart! Blev så grymt nöjd med sminkningen! Jag lyckades verkligen få den ögoneffekten som jag ville ha!
Så nöjd <3






Peruken jag har på bilderna tänkte jag först sälja, men bestämde mig för att det är bättre om jag behåller den <3 Den är ju så fin trots allt <3
Annars är mitt liv riktigt bra just nu! Såklart är det några upp och nedgångar, men i helheten är allt bra <3

Ha det så bra, hörs igen! Kraam <3<3

2 kommentarer:

  1. Så himla FIIIIIN Mikkiz. Dem eyebrows, dem eyes, dat face<3 Vad är det för linser du har?! Är i akutbehov av ett par lila som verkligen är, well, LILA.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack baabe <3<3<3 Du är fin!
      Tyvärr är de inte så lila :c Älsklingen bestämde sig för att redigera dem lite (han ljusade upp dem) så de är tyvärr inte så lila :c

      Tack baabe <3<3<3 Du är fin!

      Men annars är sorten Geo Angel Serien :D

      Radera