onsdag 25 januari 2012

Battle Royale

Idag har jag sett Battle Royale, från 2000. Jag har länge velat se den här filmen och tog äntligen tag i det nu! Den var... Speciell xD men jag gillade den faktiskt, och min plan är att snart se Battle Royale 2 från 2003 :)

Har är alla som var med i filmen, utöver soldater man aldrig kunde se xD


Av killarna som gav mest intryck:
Nummer 2: För han var snygg xD
Nummer 5: För han var awesome!
Nummer 6: För han var the bad boy!
Nummer 15: För han var huvudpersonen typ xD
Nummer 20: För han var först med att acceptera situationen. Jag menar WTF!

Av tjejerna som gav mest intryck:
Nummer 10: För att hon var ganska collt kaxig
Nummer 11: För hon var psycho.
Nummer 13: För hon var allmänt cool. Utöver killincidenten (men tänker inte säga vad, vill ju inte spoila.)
Nummer 15: För hon var andre huvudpersonen :D


Hej hoj kram på er <3

6 kommentarer:

  1. Hej Mikkiz!! Ååhh, vad glad jag blir att du tycker om bloggen, varmt välkommen. Din är jättemysig med, har kikat runt här och ska genast ansluta mig :) Alltså det där laggandet OMG, har du google chrome? Har nämligen upptäckt att om jag går in från en dator som inte installerat det brukar jag inte ens kunna göra ett inlägg * snark* Håller tummarna att få bort det då jag kommer göra sidan mer "ren" inom snar framtid så jag hoppas det blir en trevligare vistelse att komma dit och läsa :D Måste säga, vilken supergrym och fin hårfärg du har och dessutom måste jag kolla upp Battle Royal ;) ha en fin Torsdag! Kram Jennie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag använder Mozilla ibland och ibland Explorer, men jag foljer dig ändå <3

      Följ mig gärna på bloglovin :) Kram på dig

      Radera
  2. Nämen nu ser jag ju att du går på Grans!! Jag gick där 1 termin innan jag kom på att jag inte ville jobba som häst-skötare utan att det mer är en hobby! Jobbar Bosse kvar än? Isåfall, hälsa från mig. Jennie som gick med B.K och Jörgen och hoppade av :D Bodde på skolan och hade hur kul som helst! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Bosse jobbar kvar :) Jag ska hälsa på honom nästa gång jag ser honom :) Kram på dig

      Radera
  3. Got ya på Bloglovin ;D Kram! ( Å kul med Bosse :D)

    SvaraRadera