torsdag 26 januari 2012

Peruk Problem

Tänkte bara säga att de peruker jag först tänkte ha, blir inte av.
När man tryckte på "Create a account" så gav datorn ifrån sig ett larm som sade att en tredje part kunde läsa av/kryptera det jag skrev. Så sidan hade inte en säker transaktions-väg och inte heller kunde de ha mina uppgifter hemliga från enklare hackare.

Så jag blev ganska upprörd över att jag inte kunde ha dem :( Men som tur är, så är jag inte den enda som bloggar om jättebra saker, utan jag fann ett inlägg som en miss Double J Cherrycoke hade om en peruk med split, och det ledde mig till mina nya peruker ;)

Här är de som jag ganska garanterat kommer beställa nästa månad!




Tackar och bockar <3 Kram på er <3

2 kommentarer:

  1. Yeah :D Glad att kunna hjälpa ;) Kram! ( och läskigt det där med att nån kan krypta huuuu)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du räddade mig verkligen! Jo känns som om jag ska skriva in mina personliga uppgifter och typ kortnummer vill man ju att det ska vara säkert XD

      Tack och kram :)

      Radera