måndag 14 maj 2012

Hej sötnosar

Idag så hade jag på mig mina Geo Angel Brown cirkellinser (circle lenses)!!! Är så sjukt kär i dem! De är behagliga som få! Nästan mer behagliga än mina vanliga linser xD Eller så tycker jag bara det för att jag är kär i mina linser......

Iaf, hade på mig min ena peruk och valde en mer "Gyaru"-aktig klädsel :) Det fanns en tjej på skolan som inte kände igen mg alls xD Det var fett skoj!




Jag blev väldigt nöjd med min sminkning idag :D


Maja som har tagit bilderna sa att jag skulle göra en "Foki" pose, och jag bara: Wut? Ok!
Resultatet belv ju inte helt dåligt xD


Close up på sminket idag :) Mest fransar xD

Sminken i blixt :D


Jag har dessutom varit jääääätteglad idag xD Men men, ibland får man väl vara det :) Hur har eran dag varit?

Kram på er <3

8 kommentarer:

  1. nästan lika bra som du är vacker ;P

    SvaraRadera
  2. Är det där du?!

    SÅÅÅ FINT! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, ja det är jag <3 Tack så mycket :D Det gör mig glad att du tycker jag är fin :)

      Kram på dig :D

      Radera
  3. Jag har till Screw, move och avslutningen:) Ehh nope jag ska inte bo på hotell utan jag och min kompis har bokat sovsal. Du då ska du sova på hotell?
    Ska du cosplaya?:3
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Du är så vacker, du vågar verkligen vara dig själv du är inte som alla andra XO XO XO

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack <3 Det är sådana här kommentarer som gör det värt att blogga <3

      Radera
  5. Du är så fin min sköna böna! :) Du borde skaffa något växt medel som gör att peruken är ditt riktiga hår! Du passar så bra i den! <3

    SvaraRadera
  6. Åh va kul:D Nej jag ska inte cosplaya... Tänkte göra det först men kom bara inte på vem jag skulle cosplaya som:( tillslut kändes det som att det var en läxa att försöka komma på någon. Så jag bestämde mig helt enkelt att inte cosplaya. Orkar inte stressa över det, när tiden är inne kommer jag på någon, visst kanske inte till Uppcon 12XD
    Okey nu blev det lite långt med massa babbel-.-"

    Ja det är härligt att ha egen säng:3 Bodde på hotell förra året men hade inte direkt pengar till det den här gången:( Men det viktigaste är att man kommer ditt!!

    Hur kommer du ditt? Bor du i närheten eller måste du resa ett tag som jag?
    Kram på dig med!!!

    SvaraRadera