söndag 3 juni 2012

Studentveckan!

Studentveckan är nu och det ser ut såhär:Måndag - packa inför flytten, flyttar ju ut ur min fina lägenhet :'(...
Tisdag - Balen!!!!
Onsdag - Packa
Torsdag - Aktivitet med skola och Packa!
Fredag - STUDENTEN!!!!


Så till äran för studenten har jag blekt mitt hår igen :D BLEV JU ASSTOR SKILLNAD!!! Ser ni skillnaden? Samma kamera och samma ljus!
  
Sorry för att jag suddade ut mitt ansikte, såg jättekonstig ut!

Tvättade peruken som jag ska ha på balen :) Det går åt sjukt mycket schampoo och Balsam xD men det är det värt!!!

Kram på er alla <3 Förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera, men jag lovar att bättra mig <3

2 kommentarer:

  1. DÅ E DE JU JÄVLAT SÄKERT ATT NI KOMMER Å HÄLSAR PÅ MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja om vi hinner! ska ju som sagt packa ihop min lägenhet, och DET ÄR INTE LITE SAKER JAG HAR!

      Radera