måndag 11 juni 2012

Studentveckan

Så, jag känner mig smått dålig på att blogga... Men här får ni en uppdatering om de viktigaste dagarna! Nämligen balen och studentdagen!

På balen gick jag med Johan! Jag själv är utnämnd till prinsessan av Töntville :D

Balen

Vad vi matchade varann!!!

tjejerna som gick på balen

Jag, Anna-Mi och Maja

Tjejgänget, utom Gabbi, hon gick inte på balen

 

Studenten

Jag stack ut ur mängden med min mörkare klädsel! Men snygg var jag!

In tha church

Jag fick DIPLOM!! Bästa projektarbete!!! Jag och Emelies fina PA lönade sig!

En bild då jag FAKTISKT inte gråter... Det var roligt, spännande och skoj med studenten, men oxå väldigt sorgligt....

Me and the Majs

Vårat vackra flak

TACK NV09 FÖR DESSA 3 UNDERBARA ÅR!!!

Kram på er alla <3

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera