söndag 27 januari 2013

Cosplay

Nu har jag inte bloggat på länge. Har faktiskt ingen annan orsak än lathet xD
Anyway, nu ska jag visa lite cosplay och cosplayplaner jag har :D

 Kan börja med den som jag faktiskt startat:

Devilish Hairdresser!


Ville cosplaya Hairdevil. Eller Devilisha eller vad hon nu heter xD Hon har som inget namn direkt. Så jag har helt enkelt döpt henne till Hairdevil :D


Tyger! Men enbart till kjolen och detaljer till toppen. Hade redan klippt sönder det lila tyget så det var som inte mycket att titta på xD


Innan jag klippte tyget!



Så det där är så långt jag kommit hittils. Har inte vart så ultraseriös när jag gjorde den, så jag
1: Skissade ut direkt på tyget
2: Är bara en härlig cosplay, inget seriöst xD

Så hade väl tänkt att beställa peruken ikväll :) Det enda största problemet med den här cosplayen är faktist att fixa hornen xD Men det löser vi nog! Det är långt kvar tills jag ska använda den här :)

Touhou!


Ska cosplaya Remilia Scarlet från touhou spelen :D Är i en cosplaygrupp som ska cosplaya det här på närcon sommar iår :D Alltså taggen!



Visst hade jag funnit fina tyger? :D Hiihi. Ska nog beställa peruk samtidigt som hairdevils :)


Well well, uppdaterar väl mer sen!
Kram på er alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar