söndag 3 februari 2013

Make up store - Lipstick

Förra veckan köpte jag massa nytt smink!
Umm, helt ärligt så gillar jag inte riktigt läppstift, för jag vet inte. Har aldrig riktigt tyckt det vart särskilt snyggt heller, det är nu på senare tid som jag förstår charmen med läppstift <3

Så jag köpte 2 st läppstift från Make up Store!

China Red:
Crimson Matt:


China red är super mega röd! Verkligen! Medans Crimson är mer åt det orangea hållet :)

China red <3

Crimson Matt


Så ser de då ut :D Jag har lärt mig 2 saker nu!

1: Min mobilkameras blixt gör alla bilder superexponerade i "vanligt ljus"
2: Man ska inte ha på lipsyl mellan gångerna man tar på läppstift. Läppstiftet fastnar inte och det blir fult! (China red bilden har lite rosa ställen, där fastnade inte läppstiftet så bra :/)


Ajja, det blev ju fina bilder ändå :D Vad tyckte ni??

Så Kram på er alla <3

3 kommentarer:

  1. får man se en ansiktsbild när du har läppstift?? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Soon! :D

      Haha, jo men jag tänker göra en sminkning till veckan eller då jag orkar xD Puss!

      Radera
  2. Sv: Hej sötnöt! Jag skickade ett mail till dig för ett tag sen men har inte fått nåt svar, ville bara kolla så att paketet har kommit fram till dig?! ^^ <3

    SvaraRadera