onsdag 19 juni 2013

Cosplay

Som de flesta vet här på bloggen så cosplayar jag ju :D Och nu i sommar så kommer jag cosplaya riktigt rejält!

Såhär ser nämligen mitt cosplay schema ut för Närcon:



Jag har fortfarande söndagen ledig :)

Torsdag: Är jag Remilia Scarlet från Touhou och cosplayar i grupp
Fredag: Kör en casual cosplay med Yukata där jag är Himawari och min kompis Grandmotherbarbiie är Watanuki, båda är från xxxHolic
Lördag: Är jag Yuuko Ooshima från AKB0048 i grupp, Inte den här färgen, men samma dräkt.
Söndag: Ingen aning! Eller så blir det en surprise ;D


Så hur många kommer komma till Närcon i sommar? Ser ni mig är det bara hälsa på mig :D

Kommer jobba på med massa cosplay nu tills närcon så ska ta massa foton så vi kan jag lägga ut min progress här på bloggen :D


Kram kram!

2 kommentarer:

  1. Hahah :D var det dig som nån random svampbob människa kramade och bad att göra "woop woop" i hamburge kön? :c
    HAHAH det gjorde min dag isf<3 Remiliaaa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaah ! Det var jag! Tro mig jag var så chockad och fattade verkligen ingenting xD hahahaha

      Radera