tisdag 2 juli 2013

Den bästa helgen!

Hej allihopa! Jag har haft en sådan grymt underbar helg!
Som de flesta vet så ska jag ju cosplaya Yuuko från AKB0048 under Närcon, och i helgen så kom nästan alla AKBabes till Vällingby för att dansa och träna :D

Så mellan Torsdagen till Måndagen tränade vi som få och jag fick tillochmed lite solbränna!
Vi har ett Twitter-konto så gå dit och följ oss! Vi har även en #Hashtag på Insta, där heter den #AKBabes ;D

Här kommer lite bilder från helgen!
Jag, Takamina och Sae dansar!

Sae sneakar ett pantyshot från Yukirin

Selfie ;D

Alltså Yukirin och Sae är så himla fina <3<3

Jag och Yukirin ska bannemig bli ett nytt pairing ;D

Captain Takamina och Sayaka

Derping around the waatteeerr.


Den här bilden är tagen från Saes insta! Följ henne, hon heter Toriiko :D


En gruppbild vid frukosten :D





Så sista bilden finns på FB-sidan "Maids of Sakura Garden"! Vi ska nämligen vara maids under Närcon där :) Kom och hälsa på vetja :3

Från Topp vänster:
Kojiharu "NyanNyan"     - Sakura
Sayaka "GorillaChan"     - Jözz
Sae "ikkimen"                 - Olivia
Yuuko "Yuukopyon"      - Mikkiz
Acchan "Centernova"     - Karro
Mayuyu "Cyborgchan"   - Joss
Takamina "Captain"        - Corne
Yukirin "Sweet Doctor"  - Johanna

Inte med i bild:
Tomochin "Gyaruqueen" - Clara

Så vi har lärt oss danserna och nu är det dags för dräkterna! Kommer kämpa superhårt med kavajen!
Mer uppdateringar kommer :D

Alla bilder är tagna av Gustav <3

Kram kram!

2 kommentarer: