onsdag 4 september 2013

Akdong Musician

Hej alla! Jag måste bara få tipsa er om ett par jättesöta syskon som sjunger tillsammans!
Gruppen heter Akdong Musician och de sjunger på koreanska. De består av Storebrodern Lee Chan-hyuk/ 이찬혁 som är 16 år och Lillasystern som heter Lee Soo-hyun/이수현 som är 14 år. De tävlade i en sångtävling under 2012, väldigt lik "X-factor" och "Idol" som hette K-pop Stars, som de vann!!
De fick omedelbart ett kontrakt med YG Enterntainment, och har varit aktiva sen dess :)
Lee Chan-Hyuk är den som skriver all musik, spelar gitarr och rappar medans Lee Soo-Hyun sjunger.
Här är mina favoritlåtar från dem som släpptes iår:





Visst är de både söta och talangfulla? :D
Jag är helt kär i dem och med tanke på hur unga de är så kommer de ha en lång framtid inom Kpop världen <3
Deras låtar är väldigt svängiga och glada och väldigt oskyldiga med tanke på att Kpop brukar många gånger ha en sexuell underton. En till sak som man oxå bör lägga märke till är att de är helt naturella. Det är ju faktiskt ingen hemlighet att mestadelen av de koreanska stjärnorna gör plastkirurgi av någon nivå. Jag hoppas bara de stannar på den naturliga vägen då jag tycker det är en del av deras charm!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar