torsdag 5 september 2013

Confusion 2013

Hej!
Som ni nog vet så är jag med i en grupp som kallas för AKBabes0048, vilket är min Idol cosplaysgrupp. Vi uppträder, dansar, gör sketcher och sådant på konvent :)
Vi var ju på Närcon2013 MEN vi kommer även komma på Confusion2013!!




Nästan hela uppträdandet, eller iaf nästan hela Aitkatta dansen vi gjorde på NC:


 
 

___________________________________________________________________________



Så här skriver Confusion på sin FB sida:
"Vi på ConFusion är extremt glada att kunna meddela att AKBabes0048 kommer att uppträda och finnas på konventet för att beskydda er rätt till konventspepp! Ni som var på CF förra året kanske minns tjejerna från invigningen då de visade en film om trivselregler. Sen dess har de varit på andra av Sveriges stora konvent och visat sig vara ett gäng som kommit för att stanna. Det de kommer bjuda er på är en show med glöd. ConFusion tillsammans med hela konventsvärlden är hotad. Mörkare krafter ställer till det för alla glada och peppade konventare, men finns AKB0048, så finns det ett ljus och ett hopp. De är modiga, snygga och absolut ingenting ni vill missa. Se dem på ConFusions invigning.

Vill ni ha mer information kan ni följa AKB0048s arbete på någon av de här länkarna:
Akbabes Tumblr
Akbabes Twitter
https://www.facebook.com/AKBabes0048"


 Och såklart får vi ju inte glömma att finaste Kajsa kommer vara konferencier även detta år:


Så nu hoppas jag att vi syns där <3 Om ni ser mig är ni mer än välkommen att komma och hälsa på mig :D

Kraaaam <3<3

2 kommentarer:

  1. Åh va fin du är <3 <3 När du sa att du lånat en bild trodde jag det var nåt ifrån närcon! ^^

    SvaraRadera