måndag 11 november 2013

CF Fredagen del 2

Hej!

Här är del två på fredagen! Jag väljer att lägga ut filmen som vårt fan filmade, då den officiella CF videon ej kommit ut ännu :)

Efter ha sprungit runt med Johanna hela dagen så började vi förbereda för invigningen, då vi skulle uppträda som AKBabes igen! Så vi gick till våran loge (som sedan visade sig att det inte var våran loge men det gjorde ingenting) och böt om till våra nya dräkter. Förra gången valde vi ju att göra AKB0048s stridsdräkter, och denna gång körde vi för något mer mot vad de riktiga AKB48 gjorde för deras låt Beginner. Dels för att vi skulle inte kunna dansa våra nya låtar med kavajerna, och dels för att vi ville göra en nya dräkt till Confusion :)

När vi dansade i somras på NC så var jag ganska nervös, men inför det här uppträdandet var jag VÄLDIGT nervös. Danserna var svårare än förra gången och två av våra medlemmar hade just haft ett dödfall i familjen (och även om de inte visade det så tror jag säkert att de var ledsna)!
Men när jag hörde UZA och skulle gå in släpptes allt. Precis som på närcon när jag var först ut så pumpade mitt hjärta som om jag höll på att få en hjärtattack, men stunden jag gick på scenen släppte allt. Precis så var det på detta uppträdandet. Jag trodde tillochmed att jag skulle kräkas, men som tur gjorde jag ju inte det.

Vi gick upp, gjorde vår grej, och när vi var klar kändes det j*vligt bra!!

Jag gick och la mig ganska tidigt på kvällen. Åkte hem vid 21 och sov vid 22, då jag skulle upp tidigt på lördagen. men mer om det i nästa inlägg ;D

Och här är filmen som är filmad av vårt fan! Jag kommer släppa den officiella CF videon senare när den kommer ut, för på fanvideon så ser man inte sakerna som händer uppe på skärmen, men väldigt fint filmad oavsett och så gulligt att hon sjunger med i Aitakatta <3<3





OBS Bilderna hamnade i lite oordning, men jag hinner inte ändra det nu!











Bilder är tagna av:
Niew Photography
Erica "Mixi" Skoog


Kram på er alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar