onsdag 13 november 2013

CF Lördagen

Hej!

Här kommer inlägget om Confusion 2013 Lördagen! På lördagen skulle jag äntligen cosplaya Knessocks ifrån Panty & Stocking with Garterbelt.
Jag gick till Märtas hotell så jag var där kring 10 över 9 på morgonen. Redan då så var det bara fullt ös! Jag och Märta skulle bli helt röda, får på oss allt smink, styla peruker, ta på cosplay OCH komma till konvetet innan klockan 13. Vi hade två photoshoots under dagen, men bilderna har inte kommit ut ännu! Så det blir två till inlägg :D
Vi blev fotade grymt mycket under dagen, spelade lite spel och gick gick runt. Vi stannade inte så länge på konventet då vi var ganska trötta och speciellt i den här cosplayen som var ganska ansträngande att ha på sig. Och sen skulle vi ju oxå lyckas duscha och få bort allt smink! Och det lyckades märta med, men inte jag! Jag hade röda armhålor, rygg och armbågar i en hel vecka till!
Haha, men den här cosplayen var klart värt det! Vill lätt ha på mig den igen! Men nästa gång så ska vi införskaffa fixeringsspray så det håller sig bättre. Vi hade ju det problemet, eller iaf främst jag som hade massa band som skrapade på den, så tyvärr på vissa av bilderna som finns så ser man hur färgen skrapats av, men vi försökte måla på under konventet iaf. Grymt rolig Cosplay!

Kneesocks Cosplay!
Bilder från konventet som inte är från photoshooten. Och det märks att jag och Märta alltid är seriösa ;D





















bilder är tagna av:
Shiroiaisu
Carl Oscar Photography
Davy
Artano
Niew Photography


Mer bilder och filmer kommer seen!!

Kraammm <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar