tisdag 5 november 2013

Naturlig Ombre?

Hej!!

Idag duschade jag håret för första gången sedan jag färgade det rosa med balsamfärg. Vet inte varför med färgen sitter sååå mkt bättre på mitt hår och ibland blir det lite surprise färger!
Bland annat märkte jag nu att jag fått en ombre! Utan att ha färgat det så. Det är mörkare rosa ca 10-20 cm från topparna och uppåt.
Älskar när det blir såna här surpriser <3


Här på bilden ovanför ser man att det är mörkare :D Så himla glad jag blir :D Och mitt hår har växt såå mycket sedan jag klippte det. Men jag tänker spara ut det så jag får långt hår :)

Kram!

2 kommentarer:

  1. haha ditt hår har ju alltid varit så när det gäller clownfärger (Y) asbrasnyggt ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja alltså det sitter som sten alltid! Oavsett blekt eller oblekt hår :D

      Tack majli <3<3 Saknar dig!

      Radera