måndag 9 juni 2014

Jag är sämst

Det har gått en månad sedan jag sist uppdaterade. Vilket är ett nytt rekord!
Eeh kan börja med att be som ursäkt. Jag har absolut ingen anledning varför jag varit så grymt dålig på att uppdatera, utöver att jag har varit lat.

Men det ska ändras!

 Uppdatering om mitt liv:

*Jag jobbar fortfarande som barista på Starbucks! Kom dit och hälsa på ;D
*Jag visade mig i peruk för mina arbetskollegor för första gången i helgen och fick underbara
reaktioner! Många har nu frågat om jag inte ska ha peruk på mig på jobbet xD Har dessutom klippt min röda peruk till en page då den är snart 4 år gammal och grymt sliten! Nu är den fräsch igen <3


*Jag har sökt in till universitetet, men då jag är lite underkvalificerad så är inget lovat.
*Jag och Gustav bor fortfarande ihop, och snart närmar sig våran två-årsdag!
*Jag fyller år snart <3<3
*Det går extremt bra för AKBabes <3<3 Vi har varit i Sverige, Norge, Finland och har fått inbjudningar till fler ställen ;D Men de är lite hemliga just nu! Låt mig bara säga att vi kommer ta europas konventsvärld med storm ;)



Hoppas ni har det bra, för det har jag! Puss på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar