onsdag 25 september 2013

Jag

Hej Bloggen!
Som ni kanske kommer ihåg så slutade jag ju med att lägga upp bilder på mig och mitt ansikte pga väldigt dålig hy. Jag har bestämt mig för att skita fan i det nu.
Jag har apdålig hy och jag står för det. Tänker inte gömma mig för det.
Så Jag tänker helt enkelt visa hur jag ser ut helt utan smink. Utan instagram filter och allt. Såhär ser jag ut. Jag kämpar fortfarande för att få bättre hy, men just nu ser jag ut såhär.
Detta är dessutom den bättre versionen av hur min hy brukade se ut, då jag började sluta blogga.
Så nu ska ni helt enkelt få se hur jag "förvandlar" mig till en ganska snygg tjej (jag är ödmjuk... NOT)



 ________________________________________________________________________________
 _________________________________________________________________________________
Lilla bilden visar hur jag lägger concealern där
 __________________________________________________________________________________
 __________________________________________________________________________________
 __________________________________________________________________________________
 ________________________________________________________________________________

Photoshootet som jag och Gustav hade (VÄLDIGT SPONTANT):















Så såg min dag ut helt enkelt :D Bilderna är alla tagna av min pojkvän Gustav, och även redigeringen på bilderna är hans verk :) Peruken är min nya som jag ska ha till Sachan :)

8 kommentarer:

  1. Du är otroligt söt både med och utan smink juuu och du var grymt snygg i den där peruken! :D

    SvaraRadera
  2. Så snygg är du Mikkizen <3

    SvaraRadera
  3. alltså du är ju hur fin som helst! du passar ju ruskigt bra i lila och i lugg!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack babe :D Man kanske ska färga håret lila nästa gång? ;D

      Saknar dig <3<3

      Radera
  4. Jätte tjusigt! Älskar de bilderna ::DDD

    om du vill ha ett bra puder rekomenderar jag makeup store eller MACs (studio sculp foundation puder) som båda kommer i i väldigt bleka eller väldigt normala färger och håller bra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaa :D Jag brukade använda Makeups stores "Helsinki" men jag har tappat bort den ;3;

      Radera